luni, noiembrie 13, 2006

Blogurile, atractive pentru industria de publicitate


Se stia. Acum e oficial.

Jurnalele online (blog-uri) devin un mediu din ce în ce mai căutat de cei care doresc să-şi facă reclamă la anumite produse sau servicii, potrivit unui studiu britanic citat de Reuters si preluat de NewsIn. Un studiu realizat de Ipsos MORI, al doilea cel mai mare institut de cercetare din Marea Britanie, a demonstrat că blog-urile sunt o sursă de informaţii despre produse şi servicii mai demnă de încredere decât publicitatea TV sau marketingul prin e-mail.

Dintre cei 2.200 de europeni intervievaţi în cercetarea Ipsos MORI, britanicii sunt cei mai sceptici în ceea ce priveşte blogurile, iar italienii cei mai familiarizaţi cu fenomenul. Aproape 90% dintre cei intevievaţi au spus că au auzit de blog-uri, însă numai jumătate dintre britanici au dat un răspuns similar. Dintre spanioli, doar 51% sunt familiari cu termenul blog, în timp ce în Germania, 55% au auzit de jurnale online iar în Italia, 58%.

Jurnalele online sunt o sursă de informaţii despre produse şi servici în care au încredere 24% dintre europeni, pe când în televiziune se încred doar 17%, iar în marketingul prin email, 14%. Totuşi, în topul încrederii rămân ziarele, cu 30%. (NewsIn)


Get your own